Saturday, February 18, 2006

اونجا نه! اینجا

برو بچو جمع کنیم بریم مستراح، چند تا طبل و بوق و قابلمه هم ورداریم. خوب حاضرین؟ بریم:
الهام خانوم امروز نمی خواد غذا بپزی، مهمون من میریم رستوران. جاش بیا ویدئو کلیپمونو بساز
نتیجه: بیا اینجا - شادمهر عقیلی
واقعا از همشهری عزیز شادمهر بعید بود. خیلی هنرمنده اما داره کم کم نشون میده که کمی بی شعوره


عکس ها از کامبیز ملکوتی - کنسرت شادمهر در تورنتو - نوامبر 2005

6 :پاسخ

At 7:22 PM, Blogger pooya said...

آخه شادمهر را چه به رپ خوندن. آن هم این شادمهری که این همه آهنگساز بود برداشته ریتمها بقیه و یک لیرک الکی را خونده.

 

At 2:45 AM, Blogger Daily Memoir said...

منم دفعهء اولی که اون آهنگو گوش کردم همین حس بهم دست داد! اما راستش چند روز بعد دچار خارش مغزی شدم!!! چندین بار که گوش کنی می بینیه ریتم خوبیه، توی ذهن می مونه (البته نمی دونم مال خودشه یا نه!)، ولی کار قویی به نظر نمی رسه، چون بیشتر از یک هفته نتونستم ادامه بدم!

 

At 8:44 AM, Blogger Kambiz Malakooti said...

منم همينطور!
اين پديده ي خارش مغزي بد چيزيه
همينه که ميگم هنرمنده
اما بي شعوره!

به هر حال تلاش جالبي براي تنوع در سبک آهنگ ها
شايد جا داشت که بيشتر روش کار مي کرد که يه خورده دلنشين تر بشه

 

At 8:45 AM, Blogger pooya said...

آره! راست میگی! من امروز صبح بیدار شدم هی این آهنگه تو مغزمه اعصابم را خورد کرده!

 

At 9:24 AM, Blogger Ehsan said...

والا راستش دفعه پیش که شما لینک "از اون بالا دفتر! میایه" رو دادی افتاده تو مخم.

چه جالب! همین الان تلوزیون کلیپ پاپ کورن این پسره رو گذاشت.

 

At 1:15 PM, Blogger Mahdi said...

بسیار زیبا و دلنشین بود!! این همشهری هنرمند شما طرفای ما نمی‌یاد احیاناً؟ مسئله‌ی خارش مغزی به خاطر خوبی ریتم یا لیریک افتضاحش نیست به خاطر اینه که هر دفعه که شما این آهنگ رو گوش بدین ۵۰۰ بار یه چیزو تکرار می‌کنه، بنابراین حتّا با یه بار گوش دادن دچار این مشکل می‌شین (مثل الان من!)

 

Post a Comment

<< Home