Thursday, March 23, 2006

عيد

عيده و امسال
عيدي نداريم
به جاي عيدي، عزيزم
من تورو مي خوام

بچم کم توقعه، عيدي نمي خواد. عزيزشو مي خواد!!! شعرهاي دوست عزيزم منصور همشون جاي تحسين داره

بگذريم،
خواستم بگم
نوروز خجسته

راستي: ديگه کنسرت ايراني نمي رم!
به سبک اين پسره تو فيلم يوروتريپ
I will never drink again!!!
اصلا ديگه جمع ايرانيا نميرم
ديگه آهنگ ايراني گوش نميدم
اصلا سبک کارمو عوض مي کنم
دوباره ميرم تو خط جاز و کانتري
مشتريامو از دست ميدم
اما عوضش عزت نفسمو حفظ ميکنم




پيشنهاد مي کنم دم در جمع هاي ايراني اين لوگو رو بزنن

3 :پاسخ

At 11:48 AM, Blogger Ehsan said...

بعله خوب دیگه پیش میاد! این آقاهه که کامنت داده هم شبیه آرش ا.پ نیست؟

 

At 10:54 AM, Blogger Daily Memoir said...

من هم چند بار این تصمیم رو گرفتم ولی از اونجاییکه ایرانیا کارشون حساب کتاب نداره بهتره کیس به کیس تصمیم بگیری تا چیزی رو از دست ندری. مثلا همین کنسرت دیشب استکلهم باور کردنی نبود. همه چیزش واقعا تکمیل بود، حتی مللللت!!!! در حالی که کنسرت افشین که توی کریسمس رفتم یه جورایی فحش بی ناموس بود به خواننده و ملت و ...!

منصور هم بد ترکوند! (;

 

At 1:48 AM, Blogger Ehsan said...

آقا ما یه تقاضا داریم. بلک کتس یه آهنگ داره به نام "جونه خودت" که این یه ویدیو داره که من به شدت طالبشم.

خوده آهنگه تو دنس ایج هست اما ویدیوش یه چیزه دیگه اس. اگه میشه این کلیپ رو از برنامه نامها و یادها (هندسام ...) پخش کنین

http://www.danceage.com/listen/234-Black-Cats-1854-Screem-Of-The-Cats.php

 

Post a Comment

<< Home