Saturday, April 01, 2006

آهنگ درخواستي

از کنسرت نوروزي بلک کتز (و کامرون کارتيو و سپيده و فرشيد امين) در تورنتو که بيرون ميومديم، يکي از همکارام که باهام بود هي داد مي زد
اي خانم! کجا؟ کجا
اي خانم! کجا؟ کجا
گوشش هم مثل من گرفته بود به خاطر صداي زياد سالن و حسابي آبروي مارو برد. البته مثل اينکه خانوما خوشش مياد پسراي بي ادب بهشون تيکه بندازن
آره خلاصه من هم تا مدت زيادي تو مخم اين آهنگه بود که
مياي از اين ورا گذري
دلو هر جا بخواي مي بري
يه روي خوش نشون نميدي
منو مي کشي با اين دلبري
به عبارتي دچار خارش مغزي شده بودم. به دليل مشکلات کاري آلبوم جديد بلک کتز رو گوش نداده بودم اما تمام آهنگاي بلک کتز رو از دهه ي 60 زير و رو کردم که شايد اين آهنگو گير بيارم. آخه قضيه اينجاس که اين شهبال هم مثل داداشش شهرام شب پره هر آهنگي که مي خونه قبلش ميگه که آره اينو ما در سال 1964 وقتي باباي شما هم به دنيا نيوده بود با فلاني و فلاني و مرحوم فلاني ساختيم و بعد مي خونن. منم فکر مي کردم اين آهنگ هم از آلبو هاي عصر حجرشونه
حالا برسيم به پخش آهنگ درخواستي. قربونتون برم، خيلي دوستون دارم، همتون نازين به خدا، فداتون شم، انقد آهنگ درخواستي داريم نميدونم کدومو پخش کنم ولي يه دوستي دارم که خيلي ماهه خيلي نازه خيلي مي خوامش، البته يه مدت تعطيله، اما تولدشم هست. روي ماهتو از دور مي بوسم عزيزم، تولدت مبارک، ايشالا هزار سال زنده و سالم باشي. قربونت برم. اينم آهنگي که خواسته بودي




راستي اين خواننده ي جديد بلک کتز عجب دکور قراضه اي داره، انگار از مدرسه فرار کرده!!! آدم مي خواد يه دستمال بده بهش دماغشو پاک کنه. لابد شهبال با خودش گفته اندفه ديگه بچه خوشگل نمياريم که بلندش کنن

4 :پاسخ

At 7:42 AM, Blogger Mahdi said...

با تشکّر از آهنگای درخواستی که پخش می‌کنید، لطفاً یه آهنگ هم از خواننده‌ی محبوب نسل جوان شهرام کِی پخش کنید ممنون می‌شم.

 

At 1:22 PM, Blogger Ehsan said...

ghorbaan be feiz resoondid bekhoda. maa motshakkerim.

agha man az farda kharabe khiaaboonam "ey khanoom koja koja" konan ;-)

 

At 11:40 PM, Blogger pooya said...

آقا روی این آهنگ درخواستی سوال کن که به کی هم تقدیم می کنن.

 

At 4:23 AM, Blogger Kambiz Malakooti said...

اولا شرمنده دوست عزيز ما از شهرام گي پخش نمي کنيم، درسته که اينجا
Gay Positive Space
هستش وليکن نميخوايم براي جووناي ايروني بدآموزي داشته باشيم.

ضمنا پويا خان، ما به حريم شخصي افراد احترام مي ذاريم :D

 

Post a Comment

<< Home