Tuesday, April 04, 2006

Why Man!? WHY!!!!!!!!!!?

Wow! Nice place!
luxurious one-bedroom apartment in downtown, newly renovated, beside subway and no-frills, close to all amenities, $595 per month all utilities included
Let's call 'em
- Hello, I saw your ad in university housing service.
> Yes, How can I help you sir?
- Do you have it still available?
> When do you want to move?
- On May
> Let me see... Yep! we have it.
- Great! Can I come and see the place?
> Sure, when do you like to come?
- Emmm, right now! I'll be there in less than 30 minutes.
> OK, you can come. call buzz 002 Rental Office
- Thanks
Yes! How easy it was to find such a nice place. Let's check the exact place on google map...
Oh! Shit!
- Hello!?
> Rental Office, how can I help you sir?
- Sorry I called two minutes ago, I just remembered I have an appointment. I'll come next week. I'll call before I come.
> No problem!

Poof! Guess what!? It was in the heart of gay village. damn it!
God! Why? Why I'm not a gay!? Why I'm not attracted to males? What's the problem with that?
I'm really jealous of these people.

سوار اتوبوس ميشم، بعد من دو تا دختر ميان که قيافه ي عرب دارن: مو مشکي، پوست روشن، کوتوله و دهنشون اکثر حجم صورتشونو پوشونده. يکيشون گير ميکنه
- چي شده مهسا؟ پول خورد نداري؟
+ نه هيچي الان پيدا ميکنم
يه خورده جا باز ميکنم تا بشينن کنارم
- اين اساينمنته خيلي سخته فردا بايد از صبح بشينم روش کار کنم
+ من فردا ميام اسکول ميشينم يکي هم پيدا ميشه کمک کنه
مي خواستم ذوق کنم، سلام عرض کنم و بگم چه جالب! با خودم گفتم ولش کن بابا بي فرهنگن فک ميکنن ميخوام بلندشون کنم
+ خوبه ميخوام برگردم ايران
- موبايلتو چي کار ميکني؟
+چمدونم با خودم مي برم شايد گوشيش به درد خورد
+ اين مرتيکه بقل من چقد وول ميخوره؟
- هيس! اومديمو ايراني بود
+ هرهر کرکر
در دل من: مرتيکه باباته، عمت وول ميخوره، بزنم تو اون دهن گشادت که خفه شي ديگه ... زباله، تفاله، بي فرهنگ، شما فرهنگتون نابود شده، ايشالا نسلتون ور بيفته، بي همه چيزا ... ايکس ايکس ايکس ... کاف ستاره ستاره الخ
آخه چرا؟ چرا من بايد زبون اين موجوداتو بفهمم؟ چرا اي خدا
نتيجه اخلاقي داستان اين است که
يک کانادايي گي بودن بهتر از يک ايراني استريت بودنه
حالا با اين وجود شاعر ميگه
دنيا ديگه مثل تو نداره
نداره نميتونه بياره






مثل کي؟ نميدونم واللا

3 :پاسخ

At 12:55 PM, Blogger Ehsan said...

حالا گیر نده دیگه. بدبختیه حارجه اینه فک کنم که آدم میبینه که آدم تازه میتونه سوتیهای معمول در داخله رو بینه و ببینه که پقدر تابلو هستن

میای از این ورا گذری
دل رو هرجا بخوای میبری

 

At 4:12 PM, Blogger Mahdi said...

What's the problem with a straight living in a gay village? By symmetry it's just like a gay living in a non-gay area.

 

At 4:14 PM, Blogger Mahdi said...

What's the problem with a straight living in a gay village? By symmetry it's just like a gay living in a non-gay area.

 

Post a Comment

<< Home